Çarşamba, Ağustos 09, 2006

canım çooooooooooook sıkılıo....

bunun nedenini kesinlikle frenulumumun normalde diğer insanlardan daha büyük olmasından dolayı geçirdiğim frenulektomi operasyonuna bağlıyorum...pazartesi oldu bu ameliyat....ama bir gün sonra dudağım şişti davul misali..4 dikiş attılar....görenler de silikon mu taktırdın diye sormazlar mı?
hayır!kesinlikle sağlık için....tamam olabilir belki ilerde güzellik için katlanabilirim ama şu an için değil...bunu bile kıştan beri bekletiyodum...
pazartesiye kadar üzgün kalıcam:(((p.tesi büyük gün...dikişlerim alınacak:))

ameliyatım da bundan işte...

10 yorum:

ee dedi ki...

çok geçmiş olsun.

vintage biscuit dedi ki...

bebegim cok gecmis olsun yaaa
simdi nasilsinn
bizim pamugumuza neler olmus oyle

DRNEFES dedi ki...

esat;çok teşekkür ederim...
vintage;çok sağol canımm...şimdi daha iyiyim...sadece biraz korkum var,dikişlerim alınırken canım yanar mı diye...bakalım...

Sulin dedi ki...

acimaz acimaz, gecmis olsun

DRNEFES dedi ki...

inşallah Sulin'cim....

Oya Kayacan dedi ki...

Menapoz'cuğum, verdiğin resim biraz geç doldu, arada yazını okudum erkek olduğun karar verdim:o))o anda. "Hay allah resmi de kız gibi ama olabilir," falan dedim. Derken resim geldi. Gülmeye başladım. Frenulum şu sünnete kurban edilen parçanın adı bildiğim kadar. Penisten başka dudak altında olduğunu katiyen bilmiyordum. Hala da dudağın neresi olduğunu anlayabilmiş değilim.

Çok konuştum, çoook geçmiş olsun. Pamuk blogunda mutlu ol.

DRNEFES dedi ki...

valla çok tatlısınız...oya kayacan hanım efendi..nasıl hitap edeyim siz söyleyin..ben de biliorum aynı zamanda diğer anlamını..ama fotosunu koydum die anlarlar sanmıştım..üst dudağınızı kaldırırsanız..orda dişetinizle damağınızı bağlayan hafif etimsi bir uzantı gorursunuz..işte o..erkek olsaydım çok cesaretli bir erkek olurdum herhalde...sünnet oldum diyebilecek ve anlatabilecek kadar:)))

---OPTiO--- dedi ki...

cok gecmis olsun ...benimde bugün 20 lik disim cok agriyo..bu hafta hepsini birden aldiricam...ya off nefret ederim böyle seylerden..agri cekmek berbat biseyy..

DRNEFES dedi ki...

sana da geçmiş olsun optio'cuum...bazılarının 20'lik dişi ameliyatla dikişlerle alınıo,bazılarınınki ise normal bir diş çekimi gibi oluo..umarım senin dişler kolay alınır...

Adsız dedi ki...

ablacım ben cok sakarım ayda yılda kesin biyerim dikişlenio önce korkuodum ama sakın stres yapma acımıo hiç