Cuma, Ekim 05, 2007

sevdiklerim;)

Sevgili yaz beni sobelemiş.Sevdiğim şeylerden bahsedicem...


* Dışarda yemek yemeyi çok severim..

*Alışveriş yapmayı,vitrinlere bakmayı çok severim..

*Yeni tatlı tarifleri denemeyi,tatlı yapmayı çok severim..

*Hava biraz da kapalı oldugu zaman evde ve dısarda film izlemeyi çok severim..

*Birkaç kıs söyle biraraya gelip özgürce dışarıya gezmeye,tozmaya,eğlenmeye gitmeyi çok severim.Ama esat bundan nefret ediyor ve o yüzden bunu yapmayalı çok oldu:(

*Yeni havadisler dinlemeyi çok severim.Kim kiminle nerede???

*Kahvaltıda menemen yemeyi çok severim.Güzel de yaparım hani;)

*Dans etmeyi,göbek atmayı.Her türlü dansı severim.Kapı gıcırtısına oynarım..

*Gezileri çok severim.Gittiğim yerdeki doğal güzellikleri,tarihi dokuları,müzeleri gezmek isterim..

*Fotoğraf çekmeyi ve çekilmeyi çok severim...

Aslında bunlar su an aklıma gelenler.O kadar çok şey var ki sevilen.Ama bazı zamanlarda hayat hep nefret edilen yapılacak bir şey olmayan bir boyut alıyor insanın gözünde.elimden geldiğince nadir yapmaya çalışıyorum bazılarını çok yapılınca özelliği sevilesi yönü kalmıyor sanki.
bu sobeyi başlatan her kimse ona çok teşekkür ediyorum bazı güzellikleri hatırlamama yardımcı olduğu için;)

3 yorum:

deli mine dedi ki...

evet her sabah menemen yemek bayar bir süre.. :p

böyle sobeler güzel oluyor.. tanimaya yariyor.. menepozumuzun kapi gicirtisini sevdigini biliyoruz artık :) sana bizim evin kapi gicirtilarini yolluyorum yavru :)

---OPTiO--- dedi ki...

sen benceee arkadaslarinla toplanip söylece bi gezmeye cik :)) sen seviyosun bunu ..mutlu oluyosan neden yapmayasin...canim benim...

cansumun dedigi gibi :) taniyoruz senii :) hehehe..kapi gicirtisi....yeni havadisler demissinya..kim kiminle nerede :) cok güldüm sana :) saolll ..ö

öptümm canimm

DRNEFES dedi ki...

deli mine;o yüzden sadece pazar günleri menemen yapıorum,buyrun beraber yiyelim.evt ben de seviorum sobeleri tanışmış oluoruz daha çokk;)oh oh yandan..aldım gıcırtıları;)

optio;ewt çook seviorum canımm ramazan da girdi ya gezemedim hiçç dooru dürüst..
kim kiminle konularını çok seviorum ama bizim sınıf artık 5.senede oldugu için pek yeni bi havadis olmuo çiftleşen çiftleşti:))
alt sınıflardan arkadaslarım var onların dedikodusunu yapıoruss;)