Cuma, Ekim 19, 2007

napsam dava mı etsem bu hocaları?




Canım çok sıkkın.Neden mi? Kobay olarak kullanılmaktan.Bünyem kaldırmıyor artık alışılmadık durumları.Stres stres stres nereye kadar.Mutlu olmak istiyorum artık sınav günlerinde de olsa..


Beniz bezdiren durumdan bahsedecek olursam; Bugün göz staj sonu sınavımız vardı.2 gün öncesinde bir hocamız bize cuma saat 9'da sadece 50 soruluk test uygulanacağını muayene ve yazılı olan hasta yönetiminin olmayacağını duyurdu.Bugün saat 9da sınıftaydık bakıyoruz gelen giden yok 20-25 dk bekledik, en sonunda sekreter geldi polikliniğe inin sözlü olacakmışsınız dedi.2 gruba bölündük,bizim hoca hiç fazla sormazken diğer grubun hocası bissürü soru sormuş.ve 100 üzerinden 50 ile 80 arası değişen puanlar vermiş.Nedense illa bi aksilik olacak ya bizim grupta da hoca bana çok sordu çok heyecanlanmıştım ondan mıdır bilmiyorum düşük puan verir mi acaba..sorduklarının 2 tanesini bilemedim ama benden sonraki arkadasa yanımda sadece bi soru sordu o da yarım saat düşündü en sonunda bildi ve başka da soru sormadı..sınavdan sonra 2 hoca konuşmuş arkadasların yanında bize giren hoca ne yapmışsın batırmışsın gurubu demiş ben ogrencilere hep 100 verdim demiş..


ondan sonra 50 soruluk test beklerken 40 soruluk test ve 6 yazılı olgu sorusu kondu önümüze..bizden once hocamız baktı ve asistanlara bu soruları versek göçerler dedi.45 dakkada yapmamız istendi..


her konunun en ufak detaylarına inilmişti sorularda.gerçekten çok zordu.Hatta sınavda bir ara bütünlemeye kaldıgımı bütünlemede de zorlanacagımı düşündüm..


ne dersiniz ne olacak bu sınav durumu..kendimizi savunma hakkımız yok mu?sonuçlar ne olacak acaba?






11 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Off ya ben bile sinir oldum ve üzüldüm canım. Öğrencileri oynatıp dururlar zaten hep.
Çok iyi notlar alırsın inşallah ve sonrada boşu boşuna üzülmüşüm dersin. Çoook kolay gelsin...

"O" Benim Dünyam dedi ki...

Allah yardımcın olsun Müge...

Erkin dedi ki...

Bizde bu yollardan geçtik bol bol sabırlar diliyorum

---OPTiO--- dedi ki...

cok sinir bi durum..bence hakkinizi savunun...
ben olsam biseyler yapardim , durmazdim valla yerimde ...

insallah sonuclarin cok iyi gelir menapozum...öptüm

deli mine dedi ki...

hoca milleti degil mi hepsi ayni.. allah sabir versin.. ama bagırın sesinizi çıkarin.. hey allahım ya.. bilmeyen bilip de ögeretemeyen ya da pisikopat olanı.. bir düzgün hoca yok mudur şu yer kürede..

DRNEFES dedi ki...

mutlu;üzülme canım gecti gitti işte ben yazınca rahatladım bi de siz üzülmeyin..

sokak lambası;saol canım Allah çalışan tüm insanların emeğini boşa çıkarmasın..

erkin;evt saoll..

optio;onlar da anladı sanırım hatalarını..yüksek not verdiklerini soluyorlar...

cansum;wardır illaki ama onlar da biz şanssızlara denk gelmezz

didaktik palyaço dedi ki...

istediğin kadr dava et ne olacak ki, klinkte sonuçta kopruyu geçene kadar muahbbeti var:)

aklıma geldi şimdi genel cerrahıdeyım şimdi geçen gun akşam saat 6 olmuş ertesi gun için hastamı hazırlamışım asansoru çağırdım gelmesını bekliyordum birden merdivenlerden 2 tane hoca ve arkasında asıstanalrdan intorn lerden oluşan sürüyle beraber akşam viziti yapıyorlardı alt katta nyukarı çıkarken hoca benı gördü 'nerdesın sen?' diye bağırdı bana; boyle bir şaşırdım çunku yapmam gereken herşeyi yapmışım hatta mıllet gıtmış ben servıste kalmışım akşam hoca bana kızıyor, ''nasıl nerdeyim hocam?'' dedim hoca durdu 1-2 sanıye dusundu 'aman ne bileyim ben, ben azarımı işittiriyim de' dedi ve yurumeye devam etti tabi asistanlar falan gulmekten koptuk:)

La Madame Chapeau dedi ki...

Mügecim, okurken kendi sınav dönemlerim geldi aklıma... Tabii senin yaşadıklarınla alakası yoktu benim yaşadıklarımın; ama etrafımdakiler genellikle bunalımlarda olurlardı...

Fakat öte yandan sen tıbbiyede bunalımın nirvanasına varsan hakkındır canım :))))

Nasıl geldi peki sınavların sonuçları?
Senin de benim gibi sesin soluğun kesilmiş :)
İyisin umarım...

Bugün Maşuk'un hastalandığı dönemde yazdıklarımı ve yorumlarınızı okudum da... gözlerim doldu yine... İyi ki -tanışık olmasak da- birbirimize sevgi duyabiliyoruz ve destek olabiliyoruz sözle bile olsa... Ki çok değerli...

Tekrar sağol...

Sevgiler...

DRNEFES dedi ki...

emre;sorunlu hocaya denk gelmişsin sen de yaa..boşver onlar da farkında işte yaptıklarının..

bal;çok sevindim gecekten size zamanında destek olabildiyssem belki bazen en zor zamanlarınızda anlatamadıgınız seyleri bir yabancıyla paylaşmak ama o kişinin dostça yaklaştıgını gormek güzel şeyy..umarım bir gün yüzyüze de görüşürüzz..

Adsız dedi ki...

basarilar kolayliklar diliyorum bloglari tikliyorum iki saattir tesadüfen girdim yazilarinizi okudum sinavlarla ilgili olanlari ne zor seyler yasiyorsunuz benim okul yillarim gerilerde kaldi o günleri hatirladim sayenizde banada ugrayin melekk55.tr.gg

DRNEFES dedi ki...

ii ki geldin hoşgeldin..teşekkür ederim melek sitende buluşuruzz..hoşçakal;)