Pazar, Eylül 09, 2007

pratik bir öneri







Pek bir sevdiğim vintage ile konuşmuştuk eskiden bu pratik çözümü.Bugün hayata koydum bu öneriyi.Gerçekten de çok güzel oldu.Biraz takı koydum üzerine.Artık her gün iç içe geçmiş takılar arasında istediğimi aramak zorunda kalmiicam.Kaçan kadın çorabının üst kısmını kestik annemle.Gel gör ki fazla kaçan çorap da yokmuş.Kıyamadım da yeni çorapları kesmeye öylece kaldı.Bir çorabımın yakın zamanda kaçmasını bekliyorum ki bu görüntü daha da güzelleşsin.

10 yorum:

g. dedi ki...

ben kaçırmadan hayatta çorap giyemem:)

DRNEFES dedi ki...

gamze;oo sende kaçık çorap vardır baya..hehe..versene bana altı gdeik kalmasın tablomun..

deli mine dedi ki...

cem yılmnazin bi menopoz teyze titremesi vardi.. mukavvadan ev yapiyordu.. şimdi tam menopoz oldun be ablam :D
şaka şaka .. kızma bana :D hakkaten ben de delirirm o küpelerin takilip karişmasina.. seni türk mucit ilan ediyorum canım :)
baş başş

Gamzeli dedi ki...

aaa ne güzel vallahi, eskileri atmadan kullanma yeteneği :)

g. dedi ki...

:) tamam genelde atarım ama bundan sonra atmicam senin için saklarım kaçık çoraplarımı;)

Adsız dedi ki...

Çok güzel fikir gerçketen :)

bidamlacik dedi ki...

içinde ne var onun,köpük mü? çok hoş görünüyor bütün küpelerin.:)
sana komik birşey söyleyeyim mi? benim kulaklarım delik değil.:((( kendimi eksik hissettim o güzel küpeleri görünce.:(
ama bu yaştan sonra deldiremeem. benim de klipsli küpelerim var işte,banane banane. :P

DRNEFES dedi ki...

deli mine;aaaa bilmiodum ben onu..isterdim izlemeyi..saol canımm..

gamzeli;daha bozulan takılarımı tamir etmem lazım..çok işim var çoookk..

gamze;aferim..çok saol..sana da yaparuk bak sakla sen..

çilekli pasta ;) teşekkürler cicim..

bidamlacik;evt ben de sana klipsli kullanırsın diicektim tam da yazmışsın sen de..sen bilirsin ablacımm.ama 2 gün sürmüo sızısı..bende tam 4 delik war;)ewt kopukten..üstüne de corap geçirdik işte..çok derli toplu oldu..

"O" Benim Dünyam dedi ki...

bebekli küpen pek ciciymiş;)

DRNEFES dedi ki...

sokak lambası;ben de çok seviyorum onları..ilk gorduumde vurulmuştum..