Pazartesi, Ağustos 20, 2007

george clooney ile öpüşmek..


Hadeee bastır parayı öp Clooney'i ;

Aktör George Clooney, öpücüğünü satışa çıkararak bir ilke imza attı. Bu öpücük kaç para dersiniz...
Aktör George Clooney (46), kendisini 375 bin dolar karşılığında öptürerek bir ilke imza attı.

Hollywood yıldızı Sharon Stone tarafından organize edilen “Sinemada AIDS ile Mücadele Gecesi”ne katılan Clooney, “Geliri vakfa bağışlanmak şartıyla öpücüğümü satılığa çıkarıyorum. 375 bin dolar ödeyen beni öpebilir” dedi.

Bunun üzerine geceye katılan bir kadın hayranı, Clooney’i sahnede binlerce kişinin bakışları arasında dudağından öptü.

Bonkör kadın hayran, Clooney ile bir tekne turu da yapacak. Claudia Schiffer, Eva Mendes ve Goldie Hawn gibi ünlülerin de 30 ila 100 bin dolar arasında bağış yaptığı gecede, toplam 7.5 milyon dolar gelir elde edildi.


Bilmiyorum arkadaşlar ne kadar doğru ne kadar yanlış.Tamam kabul ediyorum içten içe çok hayranımdır ama,ben yapar mıydım?Eeee o kadar para bende olsa tabi,"zenginin malı züğürdün çenesini yorar" derler ya bilmiyom bea.Bu kültürle yetişmemiş olsam bir de hayranı olsam tabiki yapardım..Ama biraz çılgınca olurdu.Aklıma türkan şoray'ın bir filmi geldi.Yine böyle bir bağış mevzusu oldu.Türkan Sultan en çok para bağışlayana beni öper dedi. Murat Soydan da en çok parayı verdi.Bizimkisi de kapadı gözlerini,beklio öpsün diye.Ama ağır abi Murat Soydan ordan aldı bi çocuğu yanağından öptürdü sultanı.Türk işi romantizm;)

4 yorum:

yagmur damlasi dedi ki...

bööööğ!

Menapoz Abla dedi ki...

yagmurlu saliha ablam;ehehh..ablama bakın hele nası da tepki werio..

gamze dedi ki...

valla keanu reeves olsa ve zengin olsam öperdim valla:P

Menapoz Abla dedi ki...

gamze;bak seeeen..keanu reeves'i sevdiini bilmiodum;)