Salı, Ağustos 28, 2007

Erkekler çocuk bakarsa;))) Çok komik...İzleyin mutlaka..


12 yorum:

pamuk dedi ki...

gerçekden komik nasıl kaydırıyolar çocukları öle :))) bide azğızlarından dökülen şeyi ne yapıcaklardı anlayamadım içicek olabilirlermi ıyyyyyyyyyyy :))

DRNEFES dedi ki...

pamuk; salya işte güzelim..hangisi daha fazla salya cıkartacak onun yarışını yapıolardı...

Bri; dedi ki...

ya ben hayatta bırakamam çocuğumu babasınaaa hele bu videodan sonra aslaaaaaa

DRNEFES dedi ki...

işin komik bi yanı da bebekler de memnun sanki bu durumdan;)

Adsız dedi ki...

erkek milleti değilmiiii ammaaan ammaaaan :D :)))))))

Kayhanoviç dedi ki...

:)
filimmi acaba bu iyice abartmıslar ama eğlenceli valla bebeğim olsa yaparmıyım hımmm

DRNEFES dedi ki...

oben;ewet eweett.



kayhanovic;filmdir tabi yaa..bebekler de eğlenio babaları da..yalnız o soketle bebeği itttirmek biraz tehlikeli olsa gerek..

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

çok komikti gerçekten.:)))))
bir de o denize düşen araçlarda, ben resimlerin hepsini yakından incelemedim.
sadece aşağılardaki bir tanesi daha yakın pozdu,araçlar daha yakın görünen resme baktım.:)

DRNEFES dedi ki...

yagmur damlasi;))

Tuğba dedi ki...

ayyy çok güzeldi bu yaa ..kesinlikle erkeklere bebek emanet edilmez ..hem zaten onlar bebek sayılır:)

DRNEFES dedi ki...

tuğba;bence de..onlar daha bebek..

Adsız dedi ki...

güzel yapılmış:)
yumurcak tv