Cumartesi, Haziran 16, 2007




karadeniz kumsalına yazdığım bu yazıyı yakında ege sahiline de yazıcam ama o süre içinde buralarda olamıyacağım malasef:(
okulum dün zorlu bir sınavla bitti.şimdiyse sonuç bekliyoruz.sonuçlar açıklanır açıklanmaz izmire gidicem.20 temmuzda ise dönüyorum malum seçim zamanı hepimizin tatil planlarını değiştirdi ama bu vatanımızın milletimizin geleceği için hayırlı bir günse varsın tatil olmasın huzurlu olalım her gün şehit haberleriyle üzülmeyelim:(
kendinize çok iyi bakın şekerler,hafta içi bir gün gidicez bakalım sınavı geçersek,hernekadar bloglarınıza bakamasam da siz uğrayp beni yokluyorsunuz çok sağolun;)

7 yorum:

g. dedi ki...

güle güle canım...devir teslim yapıyoruz sanırım sen gidiyorsun ben gelicem sonra:)hadi selametle öptüm çok

Serra dedi ki...

hadi hayirLisi, in$allah guseL sonucLar aLirsin. donCein icin de uzuLme ztn, geziCeksin ne de oLsa. hehe, ben de tam Secim gunu Turkiye`de oLucam in$allah, kacirmiorum.. ;)

~Serra

DRNEFES dedi ki...

gamze;çok sağol canım ama dediğim gibi seçimlerde burda olucam..ozaman goruselim ok?

serra;fıstık seni üzülmüyorum ama gecen yaz da gidemediğim için büyük bir hasret var..2sinde de sonucta bir ay kalıcam ama ne bileyim işte belli bir süre var ya ozaman donucem ona takılmıştım biraz..bilinçli vatandaşsın işte negüzel..türkiyede olup da bir sehirden dier sehire gitmeyenler war akrabam hatta.

g. dedi ki...

tamam canım ayarlarz bşiler:)

DRNEFES dedi ki...

gamze;ayarlayalımm

---OPTiO--- dedi ki...

canim benim..insallah sonuclarr cok cok iyi gelir..tam istedigin gibi olurr...memleketine gidiyosun..ne guzell..izmirrde gez ohh mis :)) kocamna öpüyorum bitanemm

DRNEFES dedi ki...

sağol optio'cum senle de hiç görüşemedi,k yaw:(