Perşembe, Şubat 22, 2007






bu iğne korkmayın size değil.Bana bu hafta takan uzay gemisi komutanı kılıklı hocama.Kendi halim daha kızgındı ama malum Esat fotomu koymamı istemediği için konu mankeni bu bayan oldu.


MÜGE anlamı ne demek diye başlar ve sırayla 10 kişilik gruba döner..




Bütün MÜGE'ler sarışın mı der..




MÜGE söyle bakalım der ve 10 kişiye soracağı soruların en az yarısını bana sorar..




Herkese bidaha adını sorar ama ben tam adımı soyleyecekken MÜGE der ve ardından da ekler,isimleri çok unutuyorum der..




Ve bu hocanın sol elinde alyansı var,ve ben böyle erkeklerden nefret nefret ediyorum..Allah'tan bu hafta zevkli bi konu vardı ve sorularını cevaplayabildim.Bakalım yarın kaç puan verecek bana?


*bu fotoyu da nette gordum çok komik geldi ama inanın bizim hocanın tipi de cok komik(uzay gemisi komutanı gibi)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

bi alyans bi tesbih bide beyaz çorap olayı iyyy sana katılıyorum

DRNEFES dedi ki...

dimi ya..bi de pala bıyıklar yok mu..ama yokk bizimkide;))

g. dedi ki...

ya bu hocalar niye takıyo bize...ben de iktisatçıyla tartıştım...kendisi anabilim dalı başkanı bide:))

Serra dedi ki...

iyyyyyyyy
cnm tum donem o hocanin derdini nasi cekicekSin senn? :)
Allah yardimcin olsun..

~Serra

Adsız dedi ki...

heryerden cikiyor demek ki boyle ariza hocalar-- neyse umarim fazla ugrasmazda huzurlu bir sekilde donemi kapatirsin guzelim--

DRNEFES dedi ki...

erkin;)dimi ya...

gamze;senin işin sanırım daha zor...bizimki de bu 2 aylık stajın başkanı..

serra;yok yoook çok uzun bi süre deil sadece 8 hafta ama onla beraber en konsantre gecirdiğimiz zaman bu haftaydı daha az gorusucez umarım...

banu;çok saol canımm..paylaştıkça ve benzer orneklerini gordukçe dunyadaki en şanssız kişi olmadıgımı anlıyor,moral buluyorm..

halil dedi ki...

bir iki tersle cevap verirken, O anlar;)

Adsız dedi ki...

alyans esprisini anlamadım ya ben :) benim eşim de takar alyans çıkarttırsam mı ne etsem şimdi :D

DRNEFES dedi ki...

yok fzciiiim once sana cevap vereyim acilen sakın çıkartma...yani hem evli hem zampara olması acısından settrimişş..

halil..yok bea nası terliyim adamııı sürücü kursundaki hoca da asılmıştı onu tersledim ama bu hocayı tersleyemem..yani o durumda aleni bişey olmadıgı için..