Cumartesi, Kasım 18, 2006



arkadaşlar;döndüm artıkk..artık cennete gidicem...bugün hocamız bölüm başkanımız bizzat söyledi ki çocuklar artık cennete gidiosunuz die...
pediatri stajımı Allah'ıma çok şükür başarıyla tamamlamış bulunuyorum..bundan sonna solunum dolaşım stajımız başlıo bakalım...ama bebişlerle uğraşmak güzeldi...


6 yorum:

candan dedi ki...

Pamukcum tebrikler darısı solunuma her dersten ayrı staj mı yoksa vücut fonksiyonları yada yetişkin bebek etc mı offf anlatamadım zaten yeni çıkmşsın birinden
sevgiler

Menapoz Abla dedi ki...

yooo candancım gayet güzel anlattın...saol...4 stajımız var hepsi de ayrı bolumlerden..ilki pediatri yani bebekler,,ikincisi solunum dolaşım,3.gastrointestinal,4.nefroloji üroloji endokrin...

---OPTiO--- dedi ki...

pamuk doktorum benim..tebrikler...sen bütün stajlari basariyla tamamlicaksin..buna süphem yok..sevgilerimle :)

Menapoz Abla dedi ki...

opio;inşallah canımcım...

bluerose dedi ki...

tebrikler darısı diğer 3 stajının bu şekilde bittiği günlere:)

Menapoz Abla dedi ki...

bluerose;amiiiin...