Salı, Eylül 19, 2006

karadeniz bolgesine ozel coca cola kapagi

peşin peşin soluorum üzerine alınan olmasın!!!ben de karadenizli sayılırım artıkk....

Konuyla ilgili açıklama yapan davacının avukatı İdris Karadeniz "Müvekkilim marketten aldığı 2 Lt.lik kampanyalı coca-cola ürününün kapağını açtığında hediye çıkmadığını ve tekrar deneyiniz yazısını görmüş. Bunun üzerine kapağı kapatıp tekrar açmış ancak yine aynı şey. Bunun üzerine tam 4246 defa deneme yapmasına rağmen hediye çıkmamıştır. Coca-Cola şirketinin tüketiciyi dolandırdığını düşünen müvekkilim şirkete dava açmaya karar vermiştir. Bizde bugün gelerek dava dilekçemizi adliyeye teslim ettik. 10 bin YTL. Maddi tazminat talep etmekteyiz" dedi.
Davadan haberdar olan Coca-Cola yönetimi adına açıklama yapan bir şirket yetkilisi olayın çok komik olduğunu ve artık Karadeniz bölgesine gönderilen ürünlerin kapağına "Başka Şişede İnşallah" yazmayı düşündüklerini söyledi.

23 yorum:

Age35 dedi ki...

Çook güldüm ben ya harika.=)

eysean dedi ki...

bende karadenizliyim en hasından ama ahaahaha komik yaaaa !!!

blacklebron dedi ki...

puhahahahaha mihahahahahah zuhahahahah (((:
Allaahhhhh cezanı kaldırsın emiiiiiiiiiiiiiiiiii ((:

sulin dedi ki...

:) bn zaten takintiliyim tekrar deneyinize

---OPTiO--- dedi ki...

hahaha :)) ben de karadenizli olarak süper bizimkiler diyorum..herseylerini seviyorum yaa..canlarim benim...karadeniz halki cidden bambaska...canim sen de artik yari karadenizli sayilirsin:))

beyazpiyano dedi ki...

3347 kez boşa tak sök yaptık kapağı ne yani başka şişeyemi kapak takıcasda çıkıcak annamadım

Erkin dedi ki...

:))))) Çok Komik...

xprodoksit dedi ki...

hehe süperdiii

"Haçen Bunda Çıkmamuştur uşağum"

suveyda dedi ki...

haçan şindi bu doğrumu?

sanmam.

gerçek olsa bile şaka mahieytindedir.

o kaddar değil hani:)

Gamzeli dedi ki...

güzeldi doğrusu...Çok güldüm :)))))

Oktay dedi ki...

Helal olsun. Çok güzel :)))

>>MustafA dedi ki...

o insanı tebrik ederim benim düşünüpte yapamadıgımı yapmış tam destek arkasındayım:PPP

hatta avukatlar benden:)))

pinkmoon dedi ki...

bende çok güldüm valla Karadenizlilerin bi deişik :D

vintage biscuit dedi ki...

:)))))))))))

. dedi ki...

:D

AYOL SEN NELER YAPIYORSUN YAZAMADIM SANA UZUN ZAMANDIR, GELDİM YAZAYIM DEDİM :))
NASILSIN ŞEKERİM

kayhan dedi ki...

sen ne dedun ne dedun
bişimi dedun:)

komik ama beee hay allahım yaa:P

kayhan dedi ki...

hem adam haklı
tekrar deneyiniz demiş
adamcağızda denemiş işte
düzgün yazsınlar
iyiki dava acmıs helal olsun benim toprağıma..

Menapoz Abla dedi ki...

peace;ben kimseye bişey yazamıorum pek...kendi siteme de arada yazabiliorum..burdan irtibata geçiorum artıkın..çok yoğunum malum hastane,hastalar,hocalar...
elimden geldiince bakmaya çalışıorum size ama kaçırıorum biçok seyi tabi:(

salincakta iki ki$i dedi ki...

:) biz buradayiz canim paris'le birlikte...

Erkin dedi ki...

Konuyla alakası yok ama kalp için ilacın varmı!? Öyle iyi olsun ki kırmasın her eline geçiren :((

Gökçe dedi ki...

hımm karadenizlidir olur derim :))

one ben bir sey dedi ki...

hayırlı ramazanlar
sevgilerimle

Menapoz Abla dedi ki...

erkincim;noldu neyin var senin...bir tanecik aşkın yok muydu senin bi sorun mu war?