Cuma, Eylül 08, 2006

bekleyin bebişler pamuk ablanıs geliorr...

aslında başlık şu anki ruh halimle uyuşmuyor...sanırım bende çoklu kişilik bozukluğu var...bi yanım umutlu bi yanım ise olabildiğine karamsar...napçam allam ya bana yardım et...dün dua ederken bu sene adına bir dilek tutmamıştım...
okulun 11inde açılacağını duyurmasına rağmen, bugün son duyuru gereğince toplantıya gittik..task tanıtımı yapıldı bi güzel..ya arkadaslar kusura bakmayın ama task'ı da sonra anlatıcam size bildiiim kadarıyla...gecen seneden kalanlarla beraber 120 kişi olduk..bu sene hastaneye geçios,4 bolum war;pediatri,nefroloji,gastrointestinal sistem,solunum dolaşım...
bilin bakalım benimki hangi bolum?tamam tamam soliiim,pediatri...anneme gore ben çocukları çok sevdiimden pediatri bana kolay gelirmiş...tamam annecim bebekleri çok severim ama biz hastanede bütün gün agucuk mugucuk yapmıcaz ki...öğrendiklerimizi o zavallıcıklar üzerinde uygulayacazz...ya zarar verirsem die çok korkuorum..kıyamam onlara benn...
esat başka bolumde,onun programını tam olarak bilmiorum ama benim programım sabah 8:30dan ,15:30'a kadar full..sadece 12'den 1'e kadar öğle aram var...ve her hafta cuma da o haftayla ilgili sözlü war:(
sanırım bundan sonra bilgisayar karsısında dolayısıyla sizlerle de gecirebileceim vakitler kısalacak...çok üzgünüm..inanın bukadar nette vakit harcamazdım..blog olayına girip de yeni arkadaslar olunca kendime minik bir dünya daha kurmuştum sanal ortamımda...
offffffffffffffffffffff....ne bu böyle bunalım bunalım ya yeter!!!bu haftasonunu iple çekiorum..bir an önce c.tesi olsun ve akşama gideim şööle güzel bi mekana vur patlasın çal oynasın,kurtlar dökülsün...p.tesiye güzel güzel rahatça gidilsin...derslerde başarılı olunsun...hastalara yazık olmasın:( fotolarımı da ekliiiim bloguma da arkadaslarım gorsun unuttum solemeyi;)
*p.s kırmızı dosya benim(bana güç versin die), mavişi de esat'a aldım..malum o şimdi yollarda kardeşini okula goturdu kayıt için..abi olmak kolay diil;) bana verilen programı da yaydım bi güzel..fosforlu kalemi de kendime aldım;)bu arada dosyalar hastalar için..cumaya kadar bir hastayla ilgilenip,kayıtlarını tutuorus dosyada ve cuma da o dosyadan sozluye tabii tutuluorus...

öpüldünüs şekerler...

5 yorum:

>>MustafA dedi ki...

bizi sensiz bırakma bize hasretini yaşatma..blogunu sensiz bizide yorumlarından mahrum koyma, günde 10 dakikada olsa ayır bize ablaa.....

ya ne yogun insansın sen yaaa allah yardımcın olsun:))))

Menapoz Abla dedi ki...

çok sagol mustafacım..kendi bloguma yazabilirim ama takip ettiiim 30-40 kadar site war..onları nası tek tek okucamm:((

damak tadı dedi ki...

Senin işin çok zor Allah yardımcın olsun canım.Şimdi birden okul yıllarımı hatırladım.))Siteleri nasıl takip edeceksin canım.Bu konuda bir yardımcın olsa çok iyi olur.
Sevgilerimle,

---OPTiO--- dedi ki...

ayy kiyamam ben sana ...ama sen herseyin üstesinden gelirsin eminim ..cocuklari incitmezsin korkma.sen onlar iyi olsun diye orda olucaksin :)..okulunu ihmal etme..bloglarada haftada bi gün belirle öyle yaz bence..herzaman takipteyiz canim seni..sevdigin bloglara yorum yazamasanda eminim hepsi anliyacaklardir bu posttan sonra...cok cokk öpüyorum seni...

Menapoz Abla dedi ki...

damak tadı;haklısın birinin bana yardımcı olması lazım..ama kim yardımcı olabilir ki..kendi yaptıın işin de tadını hiç bişe vermez;)en azından belli günler bakarım nete..
optio;ben de sana kıyamam seker...ben de haftasonu akşamlarımda diğer siteleri takip ederim artık..kendi siteme yapılan yorumları da elimden geldiince yanıtlarım ki iletişimimiz kopmasın...