Salı, Haziran 27, 2006

bugün denize gittimm tuşibuşimle...

aslında denize değil de içinde denizi de havuzu da olan askeri bir kampa gittik...
tuşibuşi dediğim kişi de Esat..ama sadece benim tuşibuşimdir o..şimdi nerden çıktı kim bu tuşibuşi demeyin..saçlarını uzatıyor ve saç kesimi de bi zamanlar hepimizin az çok izlediği meşhur futbolcu tsubasa'ya çok benziyor..ben de tsubasa'yı kendimce tuşibuşi yaptım ve soyledim.herkese de çok sevimli geldi ve oyle de kaldı adı...
tsubasa:

tuşibuşi:

aradaki 7 fark ne sizce?:))

bu kadar ağır olup da suda batamıyoooom die havuzun dibine dalamayan da bi tek benim tuşibuşimdir yani...2 kulaç attıktan sonra çıkardığı tıkanma seslerini de arada sırada içtiği sigaraya bağlar..ama suda adeta bir çocuk gibidir de...suyun üzerinde yatmayı öğretme çabalarım hep onun çocuksu sudan korkma huyları yüzünden de başarısızlıkla sonuçlanır.Eee havuza 2 kişi gidince de birimiz sudan çıkıp diğerinin fotosunu çekti maalesef..


havuza balıklama(tabi o öyle diyor aslında göbekleme atlıyor:))atlarken fotomu çek dedi ama ancak ayaklarını çekebilmişim???
ama havuzun içindeyken çektiğimiz pozlar muhteşem...



bonem de maşallah ibibik gibi olmuş:))

yalnız herzaman olduğu gibi bugün de daha yazın ilk güneşlenmesi sebebiyle olan görgüsüzlüğüme bağlı güneşte fazla kalmışım..ateşim çıktı...ancak bu kadar uğraşabildim...

Hiç yorum yok: